Friday, April 1, 2011

Ke-me-ngarut-an Ter-update #1

Pada petang yang hening ini.

Selepas jam 3, saya berhasrat untuk study mathematics lantas menyiapkan segala tutorial yang saya kumpul sendiri sampai jam 5.

Doakan saya agar kerajinan dalam diri ini terus tertanam dan akar kerajinan ini terus memegang hati saya sampai kiamat. InsyaAllah..

Sebelum itu, izinkan saya menonton kesemua video klip korea yang saya kumpul.

Kemudian pada ketika itu, barulah semangat saya untuk belajar akan timbul dan mencanak-canak.

Saya taknak tidur sahaja. Kerana tidur akan membazirkan masa saya. Melainkan pada waktu malam. Kerana, malam memang untuk tidur.

Nantikan ke-me-ngarut-an ter-update #2 pulak ok. Mungkin akan ada beberapa siri lagi sepanjang saya nak menghadapi exam final untuk julung kalinya..

Saya nak honeymoon kat Korea. So saya kena kuat study, kerja bagus2, kumpul duit, tolong FAMILY, KAHWIN, kumpul duit lagi dan terbang ke Korea untuk honeymoon. kahkahkah~

Silap-silap dapat study kat Korea. InsyaAllah. Rezeki Allah itu Maha Luas. Mungkin nama saya ada terselit untuk belajar ke luar negara. Aminn.. =)

Papai. Take Care semua.. Makanlah chewing gum banyak2. Nanti cepat berfikir. Nak tahu lagi pasal chewing gum? Sila klik di sini =)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...