Thursday, April 21, 2011

DUIT

hawau kau!
okeh aku mula cakap kasar nampak~ 
hawau kau tu maksod dia, how are you. haha

ko tengok, orang putih dulu kan datang berdagang kat Tanah Melayu. 
tempat yang strategik kan melaka. kebanyakkan orang melaka suka cakap hawau2 ni.
orang putih pon ikotlah. hawau2 untuk bertanya khabar. 
sebab diorang nampak pak abu cakap kat pak ali camni,
"hawau kau!" sambil menepuk bahu.
sebab tu lah orang putih assume yang hawau kau tu macam bertanya kan khabar.
padahal....
begitulah serba sedikit mengenai sejarah ayat HOW ARE YOU.
haha. terer kan aku dengan sejarah ni..

OH MY oh my..
semalam paper yang sedikit membuatkan aku kecewa. kecewa dengan diri sendiri. ok takpe lah. tawakal jelah ok. dah usaha kan..

macam time sekolah dulu, kalau dapat card dari orang wish good luck mesti ade selit-selit bende ni.

GOOD LUCK EXAM. BUAT BETOL2. STRAIGHT A PUNYE. JANGAN LUPA DUIT. JANGAN LUPA KITE TAW.

 haha. ayat selalu aku dapat dari adik angkat aku time sekolah dulu. hehe. rindu.
ok berbalik pada isu DUIT. mane DUIT aku. mana?
heh, bukan DUIT yang dok kena ada dalam purse tu. DUIT tu yang ni...

D-doa
U-usaha
I-istiqamah
T-tawakkal.

ok. paham dah? aku nak solat zohor ni. jap lagi nak study bio untuk paper esok. persoalan aku sekarang. mana DUIT aku ni? tolong aku dapatkan DUIT aku balek..

P/S : yang dah lepas biarkanlah. berdoa saja lah. Allah MAHA MENGETAHUI. DIA nampak apa yang kita buat selama ni. jangan khuatir dengan rezeki yang telah ditetapkan. REDHA sudah. kita kan dah buat yang sehabes baek.. :)
GOOD LUCK next paper ok..

comel kn?

8 comments:

  1. insyaAllah. amiin. semoga dipermudahkan tuhan. =)

    ReplyDelete
  2. amin.. terima kasih atas doa yang di titipkan.. :)

    ReplyDelete
  3. scandal la zack... jgn percaya dgn lelaki rambut pacak.

    ReplyDelete
  4. encik anotherstep: sape rambut pacak? kehkeh.
    encik nyong: percaya.. pada diri dengan harapan dan keyakinan.. hu~

    ReplyDelete
  5. percaya pada tuhan yang penuh dengan cinta

    ReplyDelete
  6. hawau! haha. kat sini aku selalu dengar..

    ReplyDelete
  7. silfa: tempat dye, mmg la ko slalu dengau.. he

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...