Friday, October 15, 2010

Stress Melanda


Lame gile tak update ni haa.. Aku keliru lah.. Macam mane nak lekat nuffnang ni.. Aku nak kaya gak weyh.. haha.. Sape2 tolong lah aku ni.. Aku bukan bole buat something ni separuh jalan.. Kalau boleh memang nak terus siap. Dah bajet la plak.. muahaha.. Serius ni.. Aku da macam sesat dah ni.. Tak keruan memikirkan perkara ini.. Semoga ade orang sudi tolong aku.. Kerjasama anda saya dahulukan dengan ucapan terima kasih..

Ahlan wasahlan ke blog ni.. Sekarang ni baru la terase nak menjelmakan blog yang lame da dipendam.. Salah silap harap dibetulkan..

p/s: post ni khas ditujukan kat hana yang da lame berblog ni.. So dye ni master aku.. Sifu, ajar lah aku.. muah! haha

2 comments:

  1. diera ade boleh tolong (tak malu)hahaha~~~

    ReplyDelete
  2. saya alu2kan pertolongan anda cik diera.. :)
    xpe~nak malu buat pe.. kan kawan baek.. hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...