Monday, October 18, 2010

Thumbs Up !

Tadi aku tergerak nak tengok video clip baru-baru.. Tempat biase lah kan. Kat youtube.. Jari-jari aku pon menaip "3OH!3" lepas tu ade la beberape lagu yang aku dah tengok video clip nye.. Ade la dalam 2-3 kali aku sebut boring bile tengok tajuk lagunye.. Sebab diorang ni suka buat video clip yang sangat agak poyo. Macam hot sangat pon ade.. Biarlah. Diorang nye style memang macam tu... huhu~ Memang dah wajib dalam video clip diorang ade gadis-gadis yang kejar, gila kat diorang. Heh. Memang macam poyo.. Tapi bagi aku ok je. Muke masing-masing pon not bad la kan.. 


Sebelom aku nak cite pasal ape yang aku jumpe tu, aku nak kenal kan sikit sape 3OH!3 ni...


Diorang ni name je 3.. Tapi sebenarnye dua orang je..

Inilah muke diorang


Aku rase ramai perempuan kenal diorang ni kot. Nak-nak mamat yang rambut pendek ni.. Haha.. Nama mamat yang tu Sean Foreman and yang sorang lagi tu Nathaniel Motte. 3oh!3 ni dari Boulder, Colorado. Kalau korang nak tau, sebenarnye group ni asal nak letak 303 sebab number ni ialah area code Boulder yakni tempat asal diorang.. Mamat dua orang ni berjumpe kat kelas Physics kat University of Colorado.. Which is aku rase terkesima la jugak.. haha.. Oke what.. Berpelajaran la jugak..  Em, nak tawu lebih-lebih pasal diorang ni or nak up-to-date pasal 3OH!3 ni carik la kat myspace diorang.. Tak larat aku nak cite panjang. Macam malas letih je.. haha..

Oke berbalik kepada ape yang buatkan aku mengeluarkan tajuk post kali ni yang macam wow sangat kat diorang adalah seperti yang berikut..



Hm, pada pendapat aku lah.. SMART gile kot.. Aku rse video ni kreatif sangat sampai tah bape kali aku tengok untuk malam ni.. Pada mulanya aku rase lagu ni tak bape nak best sebab lirik dia macam ape la.. Aku kureng sket la kalo lagu yang tak caye relationships niyh.. Duhh~ Tapi bile tengok video ni, da jadik suke plak.. I mean, suke video ni la.. (lagu still tak berape nak suke) Whatever it is THUMBS UP untuk video yang berjaya menceriakan malam aku..

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...