Thursday, November 25, 2010

Sudah Sampai Serukah? Kahkahkah~

Fuhfuh~ Banyak eh habuk kat blog nih.. Lama kot tak update. Huhu~ Ke-busy-an melanda aku tak boleh nak buat ape.
Baca entry kali ni berlatar belakangkan lagu I Wanna - The All American Rejects. (Aku pon tak tahu kenapa. =,=' )

Tengah jalan-jalan kat facebook tadi, aku terjumpa video yang super cute. Oh aku sangat jeles. Tak tipu, tak bohong! Hoho~ Video itu telah membuatkan aku berangan sebentar. Oke, itu tipu. Bukan sebentar. Lama la jugak. Haha~ Serious, cute. Untuk tidak membuang masa dan membuang tenaga aku menaip, aku telah meng-embed video tersebut. Kot rase belum sampai seru, takyah la tengok. Nanti nyesal. Kahkahkah~



Two Door Cinema Club - Eat That Up, It's Good For You from Kevin Lin on Vimeo.


P/S : Sila abaikan part gaduh-gaduh dan ending dia. Yang tu tak comel. Taknak taknak~ haha..
        Interior design rumah ni lawa kan? Tolong doakan aku murah rezeki sampai boleh ada rumah yang macam ni..InsyaAllah.Amiin.. :)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...