Saturday, November 6, 2010

Kesukaanku. Kesukaanmu?

Hai. Hai. Hai. Da bape hari tak update niyh. Haha~ Entry kali ni nak cerita pasal kesukaanku. Adakah ia juga kesukaanmu? Layan je la weyh.. :D
Ohhoi~
Kenal mereka?

Aku rase aku da lame start minat diorang. Mula-mula aku tak kenal langsung band ni. Sebab dengar lagu-lagu je. Dekat radio lah an, dulu duduk hostel mana nak dapat selalu tengok tv. Majalah hiburan malas nak beli. Haha. Ada unsur poyo disitu~ Muzik diorang cam best la. Bole la dilayan. Pas SPM aku pon search la video diorang kat Youtube. Then, aku rase cam smart la jugak.

Title : From Yesterday

Yang atas ni first video aku tengok. Tak berapa nak menarik minat aku la. Tapi lagu aku layan je la.

Sekarang ni vokalis diorang da tukar imej. Woh! Gile style. Aku suka, aku suka. Haha~ Aku tak amek port sangat nama-nama diorang ni. Jared Leto sahaja yang aku kenal. Yes! Jared. Vokalis tu.. hahaha~
Yang nih muka lama~
Sila. Sila Lihat.
Lagi.
Ops! Terlebih sudah.
Hm. Sekian sahajalah aku punye opinion mengenai band ni. Oh ya~ Jared ni da ade girlfriend pon. Oh, I don't mind Jared. I have mine too. kehkeh~ Dan Jared ni da sebaya parents aku dah. 40 umur dye ni. Kot~ Kalau nak tahu sahih ke tak, sila google. Den malas da. haha~ Sebelom aku tutup entry kali ni, aku bagi korang dengar lagu baru diorang (baru ke? bole la). So, sit back, enjoy and relax. Kalau korang pon dah berminat dengan band ni, meh kita share-share story meh. haha~

Title : Closer To The Edge

Oh ye. Nama band ni 30 Seconds To Mars. Sebok nak cerita-cerita pasal vokalis, lupa nak bagitahu nama band. haha~

6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...