Thursday, January 19, 2012

Mirotic


dear notes, lab reports, quizzes, test and assignment. i got youuuuuuuuu, under my skin. *sila baca dengan muzik lagu Mirotic-DBSK/TVXQ/Tohoshinki.*

meet my companions during stay up late night.
memang tak berapa nak jejak tanah aku dibuatnya semester ni. mana tak nya. semalam aku baru selesai 2 test, 1 quiz. fuhhh... test untuk subjek food nutrition, dengan analytical chemistry. quiz tu subjek computing. dah dua hari aku tak baring-baring rehat atas katil dengan sempurna. rabu haritu, ada test food engineering. tidur pun lena tak lena. kejap kejap terbangun sebab fikir kot kot ada chapter yang tak sempat cover. alhamdulillah. semalam bagaikan kemenangan buat aku pada jam 10. apa lagi, celebrate dengan makanan lah kan. cukuplah dengan nasik goreng kampung dan air kopi o ais dari green cafe. mahal pun mahal la, janji sedap. kehkeh~


memang sangat lah terbaik kedua dua combination ni.. ok dah. sebabkan test yang berlambak ni jugak buatkan aku tutup kejap facebook. haha. sebab aku kalau nak study, notes ada dalam lappy. so kalau dah bukak lappy bukak la ternet sekali. bukak ternet mesti bukak facebook skali. begitulah flashback saya. =,=
ok sekian. =)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...