Wednesday, February 22, 2012

Gwenchanah

minggu ni minggu depan last lecture. semua test pakat nak sumbat minggu depan. assignment pakat nak berdemonstrasi minggu ni. jadual exam dah keluar. hari first orang exam, aku pun ade paper. hari last orang kat kampus ni pun aku akan ada lagi untuk jawab paper. minggu ni dah macam apa. semua orang nak marah, semua benda buat aku marah. maaf jika aku terlepas kemarahan. aku juga manusia. punya rasa tertekan apabila ditekan.

apa motif gambar ni pon tah la.
sabar lah diri. be positive. stress itu perlu untuk buatkan kau bergerak untuk lakukan sesuatu. yang penting cuma cara menangani stress tersebut. bye Jong Kook. kite xdapat nak tengok awak sementara ni. huhu.

gwenchanah. arasso2..

semoga aku dapat siapkan semua assignment dengan gigih.
semoga aku dapat menjawab test berbaki dengan cemerlang.
semoga aku dapat mengulangkaji dengan cemerlang.
semoga aku perolehi hati yang tenang dan mudah untuk menjawab peperiksaan.
semoga hati aku terang dan dapat memberikan jawapan yang sehabes baik dan tepat.
semoga penanda kertasku berada dalam mood yang baik apabila menanda.
semoga peroleh keputusan yang sepadan dengan usaha yang telah diberi.
amin..

BEST OF LUCK, EVERYONE.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...