Friday, January 6, 2012

Tak Faham

alhamdulillah, selesai sudah seminggu berkuliah. mana mana yang tengah exam maybe sudah 2 paper selesai barangkali. minggu ni sangat tough. tapi ku gagahi jua dengan izin dariNya. betul kata orang, kalau kita hilang sesuatu, Allah akan gantikan dengan sesuatu yang lebih baik. mungkin apa yang telah aku hilang itu tidak baik untuk aku. Allah knows the best for me. kalau nak cerita pasal barang hilang, memang lah kecewa. tapi nak buat macam mana, keselamatan kan lagi penting. 

sejak beberapa tahun ni aku sedar something. bila kita ada masalah, tempat terbaik untuk kita return to is Allah. cukuplah hanya ada Allah. aku pernah jugak try cerita kat orang. yelah ramai yang tanya tanya. tapi tak semua yang faham. aku yang kena balik ade lah.hangin aku.. =.='' last- last masalah aku tu jadik makin berat. tak boleh selesai pun kalau cerita kat ramai orang. 

aku taknak cakap banyak.

curik dari 9gag.

adakah aku dah buat apa apa yang kau tak suka?
aku ada kacau kau ke?
(kau takpayah nak terasa kalau ni bukan kau)

sebab sejak dua menjak ni, ada je orang dengki dengan aku. aku buat hal sendiri kot. kalau nak layan perangai orang satu satu, boleh gila aku jadiknya. come on la. jangan jadik budak budak. kalau tak suka cakap tak suka. takpayah nak cakap belakang. kat depan bukan main baik lagi. aku tak suka kau, aku tunjuk yang aku tak suka. kau je yang tak paham paham sign yang aku bagi. 

ok dah. biarkan orang macam tu. buang masa je kan? nak touching bagai sebab benda kecik. kau buat orang takpe pulak. haa, kan aku dah cakap pasal kau lagi. 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...