Sunday, December 18, 2011

I Called Them Friends. We are Sailing Our Ship Together.

That's what we called, FRIENDSHIP.
secara jujur nya.
selama hampir dua semester aku selalu menyendiri.
pergi ke kuliah sendiri.
beli makanan dan makan seorang diri.
bukan apa, takut.
takut akan apa, aku kurang pasti.
tetapi, aku kini semakin yakin.
mereka semakin memahami aku.
aku juga semakin sayang mereka.

terasa seperti baru semalam setiap daripada kami adalah strangers.
tapi, dalam sekelip mata Allah telah kurniakan ukhuwah yang tidak ternilai.
ketidakpuasan hati terhadap sesuatu, perkara biasa.
tetapi,
sekejap saja sudah berbaik semula.
kini,
aku punya teman ke kuliah.
aku punya teman untuk maka bersama.
aku punya teman untuk bergelak dan bersedih.
baru aku tahu.
mereka menerima aku seadanya.
terima kasih sahabat!

her name is Faridah.
Kak Jun. Ijat.
Kak Anis. Kak Fara. Kak Jun.
Mak Bedah. Bapak (syafiq).
Nazd.
Echah.
from left: teha. ijat. kakjun. shazril. shazwan. hanis. kakfara. nazd. fida.
tersorok: anis husin.
Majoriti dalam gambar ni dah transfer.
nazd. nini. teha. iki. syahrul. mirul.
nini, i miss you..
anis husin. iki. mirul. teha. nini. nazd.
lab menjadi tempat wajib untuk bergambar.
ekin. nurul. kakjun. kak zaty. nazd. aini. kak reen.


sekian sahaja buat masa ini. ada masa update lagi.
kepada semua sahabat2, rakan2 dan sesiapa yang mengenali..
thanks for everything and forgive me if i did wrong.
terima kasih kerana meriahkan hidup saya. =)











1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...