Saturday, July 2, 2011

Ku Seru! Please Come Back To Me!!

aku tak tau la pulak bila kita spend weekend dalam bilik adalah skema. is it true? heh~ what ever lah. janji aku tak kacau orang. kalau duduk bilik tu tak semestinya buat kerja or studying. ada je yang duduk bilik sebab nak tengok movies. macam apa yang aku buat dari malam semalam sampai ke tengahari tadi. yelah, weekdays busy kot. nak tengok movies pon berkira. sebab masa pack sikit. so, weekend lah nak relax. ye tak?

kalau keluar sangat pon memang la relax. cumanye yang tak bape nak relax, duit lah. aku bukan anak orang kaya. cukup-cukup untuk makan. and kalau nak berkeluaran tu pun sekadar perlu. *ah sudah lah, weekend ni takde orang bawak keluar boleh la cakap camtu.* kalau aku keluar pun setakat pergi city park bukannya keluar duit sangat pun. duit minyak je. makan sikit-sikit. ok malas nak bebel pasal keluar lagi. 

main point bebel kali ni, sebab nak seru balek semangat buat kerja dengan gigih dan rajin. haha. every weekend memang banyak kerja. sebab aku jenis yang kalau esok nak kena hantar baru buat petang ni. get it? sebab kalau buat awal-awal nanti aku tidur banyak. haha. ape jenis ayat ni? biarlah. tengah tak betul sangat memang camni. *sebelum ni betul ke? heh~*

lagi satu, aku nak seru selera makan aku. gila weyh, kadang-kadang aku makan sehari sekali je. tu pun makan roti. bukan taknak makan. it just that, aku takda selera. macam mana tah jadik camni. before this, aku kuat gila makan. macam apa tah. jumpa itu nak makan, jumpa ini nak makan. tapi sekarang tak macam tu lagi. my mummy suruh makan je. jangan stress bila belajar ni. huhu~ rasanya benda ni takda kaitan dengan stress belajar. sebab stress belajar hanya muncul time da nak exam.

tah la, semoga takda pape lah. doakan okeh. ahh~ malas gila nak siapkan kerja ni. rasa macam movies lagi menarik. hahaha. banyak sangat sampai tak tahu nak start dari mana. let me give you the list :-

lab report:
biochemistry-2
microbiology-2
organic chemistry-1

tutorial:
organic chemistry-1 set (in the set contains almost 15questions, in a question contains a-g)
calculus-tutorial 9-24 (each tutorial contains at least 10 questions)
english-make sentences based on adverb. 13adverb.

upcoming test/quiz:
microbiology-chapter 1 and 2.

banyak gila kan? haha. ok cukup lah bebel. banyak bebel tapi tak siap kerja tak guna kan? sampai sini saja. papai~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...