Friday, June 24, 2011

Hari Ini Hari Apa?

Hari ini hari apa?
Hari takde kelas cikgu!



betapa gembiranya hati ini apabila ditabalkan hari jumaat ni takde kelas. hoyeah2. tapi tapi tapi, dalam takde kelas tu, kerja gila berlambak. letih den nak siapkan. sampai sekarang tak siap-siap lagi. sampai da jam otak. sampai dalam hati ni ade perasaan sendat (apekah?). nak jaga anak lagi. jap lagi hubby balek. wuu~ sabo jelah..

"alamak, dah lambat. i tak masak lagi. nnt hubby lapar."

ok sila bersemangat.

sebenarnya aku nak bebel pasal perjalanan yang bakal aku tempuh semester ni.

fuh fuh. Bismillahirrahmannirrahim..

berbekalkan cuti semester lepas yang 3minggu (tolak seminggu aku pergi bunuh diri), aku balek ke kampus dengan perasaan berkobar-kobar (yeekk).
sem ni memang pendek kot. tak silap aku minggu ade kuliah hanya 13-14 minggu je.
haha. gila. sem lepas yang 18 minggu pon aku nak catch up tercungap. sem ni apetah lagi.
silibus banyak kot. assignment of course la menimbun. lab report lagi. test, quiz.
hahaha. aku tulis ni pon da cukup untuk buat aku rasa letih.

RELAX BABE RELAX.

okay, selagi belom hadapi something jangan cakap banyak. buat je dulu.
nanti bile dah lalui baru boleh cakap susah or senang something tu.
sila enjoy through the process of learning ok.
everything is gonna be fine..



NAK BUKAK BAKERY! NAK BUKAK BAKERY..!

nyumm nyumm..


mari belajar FOOD TECH bersungguh-sungguh.

okay cukup-cukuplah dulu. nak sambung buat kerja ni. papai..

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...