Wednesday, June 15, 2011

Do I Look Like I Care?

Kau buat bear aku ngaruk. Ayookk~~

Bercakap macam dah bagus sangat. 
Biarlah mulut dia.
Aku assume memang pemilik mulut tu bagus gila.


Aku tak heran.
Aku tak menyesal.
Ini hidup aku.
Terpulang pada aku untuk buat macam mana.

Kau hebat kan, kau bagus gila kan.
Tak pernah belajar kah untuk menghormati keputusan orang lain??
Jika tak tahu, kau tidaklah hebat mana.

Aku lagi hebat dari kau.
Kerna aku hormat keputusan kau untuk menaikkan darah aku.

Aku tak terkesan dengan kata-kata.
Sebab sudah jelas.
Ayat-ayat celupar hanya keluar dari mulut-mulut longkang.
So what?

Seteruk mana aku di torture.
Memang takde kesan.
Malas aku nak layan.
Cukuplah sekali aku pernah membunuh diri.


Buat apa aku patuh atau takut akan kau sampai study tah kemana.
Buat apa aku patuh atau takut akan kau sampai diri pun terabai.
Buat apa aku patuh atau takut akan kau sedangkan kau juga manusia.
Buat apa aku patuh atau takut akan kau sehinggakan mungkin akan terjadi syirik khafi tanpa disedari.

YANG AKU PASTI, KAU BUKAN TUHAN UNTUK AKU PATUHI. 

P/S: Pengalaman membuatkan aku untuk berani berhadapan dengan ketakutan suatu ketika dahulu.


4 comments:

  1. maha suci tuhan tidak ada selainnya. love you my dearest.

    ReplyDelete
  2. marah bunyi ni joe? relax dear. be cool. persetankan semua tu, yg penting kita kenal diri kita :)

    ReplyDelete
  3. @kepala manchiss : hehe..
    @xalinx : iye nini.. thanks beb.
    @hana : ok syg.. yg penting kenal diri kita..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...