Thursday, August 5, 2010

Mari Bercuti

Ok. Post pertama pasal cuti.. Semua orang suka cuti.. Kenapa? Sebab time cuti boleh rilex, makan puas-puas, qada' tidur, keluar beronggeng dan macam-macam lagilah.. Tapi saya tak suka cuti! haha.. Sebab sudah penat bercuti.. Lama gila kot. Dari akhir bulan Mac 2010 ni sampai lah hari ni.. Jap2.. Nak kira.. Adalah dalam almost 4 bulan. Mati kutu tahu tak? Serius! Semua orang dok busy dengan hidup masing-masing. Ade kelas yang kena pergi, ade kerja kena buat yang kena submit pada masa-masa tertentu. Saya nak macam tu jugak.. Jauh dalam lubuk hati ni rindu nak belajar and alami masa-masa sibuk. Tolonglah! Kuat gila kot saya jerit dalam hati ni.. huhu ayat xboleh blah.. Betul ni, saya tak suka keadaan yang sangat rilex ni. Sebab sudah jadik kebiasaan saya busy. Haiyoo.. B.O.R.I.N.G tahu tak? Kadang-kadang tu malulah jugak ngan members sebabnye mereka da lame kot masok belajar. Den la terkedek-kedek lom start pape.. Hailaa.. Tapi nak buat macam mane lagi kan? Ikutkan jelah.. Kehidupan mesti diteruskan.ecece~ Semoga lah apa-apa yang saya dapat kali ni berbaloi untuk masa depan. Kalau tak berbaloi tu, ade la hikmah nanti.. Allah lagi maha mengetahui~DIA maha bijaksana mengatur perjalanan hambaNYA.. Kita hanya mampu berdoa agar diberi kekuatan untuk hadapai dugaan jelah. Ok saya anggap cuti lame sangat ni sebagai ujian.. DIA tahu apa-apa yang terbaik untuk kita kan? (^^,)v ~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...